YESTERDAY'S BIRTHDAY.

Dålig uppdatering, men jag har faktiskt inte haft tid. Igår så var jag hemma hos freddy hela kvällen och firade Roxanna. Några släktingar var där och Roxanna hade beställt tacos till middag. Mysigt hade vi och vi kom tidigt i säng.
Imorse så drog jag till jobbet och nu har jag precis kommit hem. Jobbade all by my self i cafét hela dagen, segt att inte ha någon annan än gäster att prata med.
Mina småkusiner från Småland (eller något) är här. Vi är barnvakt här hemma ikväll. Dock får jag se om jag stannar hemma, beror på vad jag känner för. Det blir tacos till middag ikväll igen.



Fina födelsedagsbarnet. Skjortan hon har på sig fick hon av mig, freddy och angelica i present.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0