NEW.



Plånbok från primark, necessär H&M, fjäderörhängen Topshop.



Kofta till vänster från okänd affär, kofta till höger från Topshop.



Båda tröjorna från H&M.



Svarta converse. Hittade tyvärr inga andra jag ville ha.



"Kavajer" från H&M. Hade suktat efter den vänstra riktigt länge.  



Flanellskjortor från Primark.



Tights från H&M.



T-shirt med tryck från okänd affär, grå t-shirt från Topshop.



Ring till vänster Topshop, ring till höger Primark.



Klänning från H&M.

Här är alla mina favoriter från London. Dock är det nästan allt jag köpte, men jag är kär i allting. Köpte även massor av trosor, bh, nagellack, mjukisdress, pyjamas, ett par presenter, flera sockor och massa sånt smått och gott. Men som sagt så är det här mina absolut favoriter (+ plånboken i mitt tidigare inlägg.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0