NEW FAVORITE.

Har inte hunnit berätta för er om londonresan. Finns dock inte så mycket att berätta mer än att det var riktigt roligt. Bästa tjejerna, massor med shopping, massor med skratt och massor med mat. Det ända som var ett minus var hotellet, det var det äckligaste jag någonsin har varit på. Inte nog med att det var ofräscht och fult, utan det kröp i sängarna. JA, småkryp. Vi dygnade sista natten för att vi vägrade att sova där. MEN, vi lät inte det förstöra våran resa.
Tänkte börja slänga upp lite shopping i kommande inlägg, har fotat mina favoriter. Börjar med en:



En ny efterlängtad plånka, min gamla var helt förstörd. Köpte dock först en annan, men hittade en timma senare den här och var tvungen att köpa den också. Faktiskt en av de saker jag gillar mest som jag köpte. Den är inte bara fin, utan precis så som jag vill att min plånbok ska vara inuti. Inte lätt att hitta kan jag lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0