TUR I OTUREN.

Var i skärholmen en stund med mamma idag för att leta skor. Lämnade tillbaka ett par skor för några dagar sedan som jag köpt på Din sko. Självklart så är jag ett klantarsel och hade tappat bort kvittot, så kunde inte få tillbaka pengarna utan bara ett tillgodokvitto. Problemet är att jag ALDRIG hittar något på Din sko, försökte leta idag men det finns inga jag vill ha. Aja, hittade ett par väldigt billiga skor på rean på Scorett. Har klämt på dom förut och kunde inte låta bli nu när det var rea. Dessutom så var de ännu billigare än vad jag trodde när jag skulle betala i kassan. Trodde att de kostade 499:- (på rea) men de kostade 299:-, hur bra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0