CHRISTMAS.

Nu börjar julkänslan krypa in lite, men bara lite. Klapparna börjar bli fler och fler under granen och om en timme börjar världens bästa film, the holiday. Det kan nog bli en hyfsad jul ändå. För första gången på väldigt länge ska vi inte fira jul hemma. Ska först till min väldigt sjuka lilla mormor som är bäst i hela världen och gosa med henne. Sen ska vi iväg till kusinerna på pappas sida ett tag där lite släkt är, sen tillbaka till mormor. Senare på kvällen så ska jag hem till freddy och fira lite med hans släkt. Så jag passar på nu att önska er en god jul.



Jag älskar er mina fina tjejer. Hoppas att ni får en bra julafton. + amanda som är i norrland.

Kommentarer
Postat av: amanda

jag älskar er mina fina, och jag saknar er här uppe i skogarna!

2010-12-25 @ 00:20:12
URL: http://amandaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0