ALLERS.

Har varit på ett grymt roligt och intressant studiebesök idag hos allers förlag med textgruppen. Vi fick bland annat lyssna på svensk damtidnings chefredaktör och sedan ett par killar som jobbade på andra tidningar.
Efter det så gick jag och cassie runt lite i stan. Fick med mig en nyårsklänning hem. Känns as skönt eftersom att jag annars brukar springa och leta efter en i mellandagarna när allt är slut.
SL har dock förstört min dag. Tog två timmar att komma hem från stan. Tåg, ersättningsbuss, tåg igen och buss igen. Nu har jag bråttom för jag ska iväg och jobba hela kvällen. Tjadå.


Kommentarer
Postat av: emma

Det var någon som hade hoppat framför tåget i huddinge därför inte tågen gick där. Hemskt!

2010-12-16 @ 01:34:23
URL: http://emmamackay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0